شناسه خبر : 84976
دوشنبه 08 شهريور 1400 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدید میثاق وزیر ارشاد با آرمان های شهدا در اصفهان /فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

محمد مهدی اسماعیلی دقایقی پیش در فرودگاه اصفهان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و در بدو ورود به اصفهان با حضور در گلستان شهدای این شهر با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

پلاتوی سعید نصیری خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان از حضور وزیر ارشاد در گلستان شهدا

 
محمد مهدی اسماعیلی که به مناسبت هفته دولت به اصفهان سفر کرده است همچنین بعدازظهر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان دیدار می‌

باتوجه به اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است از ظرفیت های زیادی در بخش فرهنگ و هنر از جمله فعالیت‌های قرآنی، انتشار کتاب، امور چاپخانه‌ها، مؤسسات فرهنگی هنری، فعالیت‌های ادبی، مطبوعات و رسانه‌ها، امور تبلیغات و آگهی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سینما، نقاشی، خوشنویسی، معماری و صنایع دستی برخوردار است.

 
تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدا
 
مبارزه با فساد و خدمت خالصانه به مردم رویکرد دولت سیزدهم
مردم با امید به اصلاح و انتخاب دقیق تلاش کردند خط عدالت و مبارزه با فساد را در دولت حاکم کنند.

انتخاب مردم ؛ حاکمیت عدالت و مبارزه با فساد در دولت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در جمع مسئولان استانی در گلستان شهدای اصفهان، مبنا و رویکرد دولت سیزدهم راهمسو با مکتب شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: هویت دولت مردمی باور و خدمت خالصانه و بدون منت و مبارزه با فساد است.
محمد مهدی اسماعیلی افزود: چتر انقلاب باز و همه گروه‌ها و جریان‌ها آزاد و زیر این چتر هستند.
وی دشمن را درصدد ناامیدکردن مردم از روند اصلاح وضعیت اقتصادی و اجتماعی دانست وگفت: همگان الزامی است بدون اختلاف و تفرقه کنار هم باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود: در حوزه فرهنگ برنامه دولت تلاش همگانی برای احیای ارزش‌های فرهنگی و تاریخی است و ضرورت دارد هنر را از انحصار خارج کنیم و تمام تلاش دولت در حوزه فرهنگ ادامه رویکرد مردم گرایی است.

بازدید از هنرستان هنر‌های زیبا مقصد بعدی وزیر ارشاد
 
توجه ویژه به تمدن وفرهنگ ایرانی در دستور کار دولت سیزدهم
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در اصفهان: توجه به حوزه‌های تمدنی در دستور کار دولت سیزدهم است.
محمد مهدی اسماعیلی امروز در ادامه سفر خود به اصفهان در بازدید از هنرستان هنر‌های زیبای اصفهان، این مجموعه تاریخی را یکی از حوزه‌های اصلی فرهنگ و هنر و مهد تربیت هنرمندان بزرگ معرفی کرد و گفت: در سفر به اصفهان، برنامه‌هایی که برای دوره تحول در اصفهان خواهیم داشت را دنبال می‌کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی تاکید کرد: هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اصفهان لازم است نقش فعال‌تری در این عرصه داشته باشند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز همزمان با هفتمین روز از هفته دولت برای حضور در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر به اصفهان سفر کرده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

تجدید میثاق وزیر ارشاد با آرمان های شهدا در اصفهان

تاکید امام جمعه اصفهان بر بهره گیری از پشتوانه علمی در امور دینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی بر بهره گیری از پشتوانه علمی ودینی در امور دینی تاکید کرد.

دیدار نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

آیت الله سید یوسف طباطبایی همچنین حذف کار‌های ضد فرهنگی از وزارت ارشاد را گامی بزرگ در عرصه فرهنگ دانست و افزود: هر کاری می‌کنیم باید پشتوانه علمی داشته باشد و در مقوله فرهنگ هم این موضوع صدق می‌کند.
وی گفت: نگاه باید فراجناحی باشد و نباید کاری به چپ و راست داشته باشیم و اگر به دستورات اسلام عمل کنیم مشکلی نداریم و کار راحت‌تر می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار گفت: در برخی از حوزه‌های فرهنگی آسیب‌هایی داشتیم، اما با همت جدی انحصار را خارج می‌کنیم.
محمد مهدی اسماعیلی افزود: امروز فرهنگ در تراز انقلاب اسلامی نیست و چند برنامه اصلی داریم تا مرجعیت فرهنگ احیا شود با وجود این که کار دشوار است.

دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان، دیدار با آیت الله ناصری استاد اخلاق و همچنین آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه‌های امروز سفر وزیر به اصفهان در آخرین روز از هفته دولت تا پیش از ظهر است.

download

منبع: خبرگذاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi